Om Bygtjek A/S

Vi tilbyder


Bygtjek er leverandør af alt indenfor alu- og specialprofiler - en sikker og professionel leverandør til byggeriet i Danmark.

Tagrender, sternløsninger og alt i bygningsprofiler er blot et lille udvalg af vores store sortiment, som vi primært sælger til byggemarkeder og typehusfirmaer. 

Vores payoff er VI ÆNDRER VANER.
Hver dag arbejder vi nemlig på at udvikle nye produkter, som højner kvalitet og sikkerhed på byggeriet, samt letter arbejdsgange og fleksibilitet for håndværkeren.

Bygtjeks historie


Bygtjek blev i 2017 opkøbt af JUAL Group af grundlæggeren Jan Skovbjerg, som stiftede virksomheden i 2006.

I 2020 flyttede Bygtjek fra Kolding til Juelsminde, hvor vi rykkede i lokaler som JUAL Group i forvejen havde i Juelsminde. JUAL Group har i forbindelse med flytningen af Bygtjek overtaget hele ejerskabet af virksomheden. 

Bygtjek A/S er en del af JUAL Group A/S som også driver selskaberne JUAL A/S, JUAL Roofing Technology China, Perform A/S, Fixnordic A/S og Scanheat A/S. 

Troværdighed


Et godt samarbejde forudsætter, at alle parter føler sig tilgodeset. Vi gør os derfor umage med at være fair og faktabaserede i forbindelse med forhandlinger, prissætning m.m.

Vores kunder kan stole på, at vi har en god grund til at hæve prisen eller ændre en levering. Den tillid skal vi honorere ved at være fleksible på alle parametre samt sænke prisen lige så snart, der er mulighed for det.

Ordentlighed


Vi tager ansvar for den verden, vi er en del af – både lokalt og nationalt. Vi støtter lokale initiativer og arrangementer og arbejder aktivt og løbende på at producere og agere miljøvenligt.

I forhold til vores kunder og samarbejdspartnere praktiseres ordentlighed blandt andet ved, at vi tager kontakt så snart vi indser, at en eventuel ordre ikke kan leveres til tiden. Ved at gribe tidligt ind kan vi minimere problemet for kunden og finde en god løsning sammen.

Et godt og trygt sted at være

 

Denne værdi er egentlig fundamentet for de to øvrige værdier. For når vi føler os trygge, er det nemmere at agere ordentligt og troværdigt overfor hinanden - men i høj grad også overfor vores kunder og samarbejdspartnere.

Når vi føler os trygge, tør vi for eksempel at bringe potentielt kritiske situationer op inden de måtte udvikle sig til konflikter. Og når vi føler os trygge tør vi at indrapportere fejl og uheld velvidende, at der ”ikke falder brænde ned”. Tidligt indrapporterede fejl mindsker spild og højner kvaliteten og effektiviteten overfor vores kunder.

Vi har også en ”sig-god-morgen”-politik, for det er bevist, at man mindsker konflikter og dårlig stemning, når man hilser pænt på hinanden.